Jak nakupovat

Registrovaní zákazníci

Registrace není podmínkou pro realizaci nákupů v internetovém obchodě PrimeFit.cz. Vytvoření uživatelského účtu formou registrace však poskytuje zákazníkovi mnoho výhod, jako například:

  • komfortní administraci a sledování stavu objednávek prostřednictvím interaktivního online prostředí,
  • přehled o předchozích nákupech a možnost jejich duplikování,
  • hodnocení produktů prostřednictvím recenzí,
  • předvyplněné formuláře (zejména objednávkový a kontaktní formulář),
  • nárok na slevu 5 % z dalšího nákupu,
  • okamžitý přístup ke všem osobním údajům, které o vás zpracováváme (prostřednictvím sestavy vygenerované do PDF dokumentu).

Při vytváření uživatelského účtu od vás požadujeme jen minimální rozsah nezbytných údajů (oslovení podle pohlaví, jméno, příjmení a e-mailovou adresu). Zpracování osobních údajů prostřednictvím registrace se řídí podle našich zásad ochrany osobních údajů.

Mohlo by vás zajímat: Odměňování registrovaných zákazníků (článek)

Nabídka produktů

Sortiment produktů v nabídce internetového obchodu PrimeFit.cz pro vás pečlivě vybíráme. Pokud vám v nabídce chybí konkrétní produkt, můžete nás v takovém případě požádat o jeho umístění v internetovém obchodě. Učiníte tak prostřednictvím kontaktního formuláře (zde), kde jako předmět zprávy zvolíte „zákaznický servis“. Následně váš návrh posoudíme a o výsledku vás budeme informovat (doba vyřízení požadavku se liší v závislosti na rychlosti reakce výrobce nebo distributora).

Nákup

Před vložením produktu do košíku máte možnost se seznámit s jeho popisem. Máte-li pochybnosti o správnosti výběru, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým vám ochotně poradí.

Kromě vizuálního vyobrazení produktu obsahuje popis také konečnou cenu za zboží a orientační lhůtu doručení. Některé produkty můžete nakupovat ve slevě. V takovém případě není možná kumulace více slev (např. běžná sleva se zákaznickou slevou). Z více slev se uplatní jen ta nejvyšší.

Detailní informace k platebním metodám a způsobům doručení naleznete ve zvláštní sekci „Platba a doručení“.

Vyřízení objednávky

Vaši objednávku začínáme vyřizovat okamžitě po jejím zadání. Rychlost vyřízení objednávky však závisí na dostupnosti produktu, který jste si objednali.

  • Produkty, které jsou skladem, odesíláme zpravidla okamžitě po připsání platby za objednávku nebo po zadání objednávky, pokud jste si jako způsob platby vybrali dobírku. Dodací lhůta je v tomto případě zpravidla 1 až 3 pracovní dny v závislosti na zvoleném způsobu doručení.

  • Produkty, které jsou na externím skladě, odesíláme běžně ve lhůtě 5 až 8 pracovních dnů.

  • Produkty, které jsou na skladě partnera, vám odešle přímo náš partner jím určenou dopravou. Produkty na skladě partnera mají ve svém popisu poznámku "dodá partner". Standardní dodací lhůta je 3 až 8 pracovních dnů, ve většině případů je však dodání rychlejší.

  • Produkty, které jsou na objednávku, vám budou odeslány po jejich naskladnění. Produkty na objednávku mají ve svém popisu poznámku "na objednávku", jakož i informaci o orientační lhůtě doručení.

Pokud jste si objednali zboží, které má dočasnou výluku z prodeje (např. z důvodů na straně výrobce), v takovém případě vás neprodleně oslovíme a nabídneme vám alternativní produkt. Také máte možnost stornovat objednávku a my vám bez zbytečného odkladu vrátíme zpět kupní cenu, došlo-li k její úhradě.

O odeslání objednaného zboží je každý zákazník informován zvláštním e-mailem s předmětem zprávy „zásilka na cestě“.

Mohlo by vás zajímat: Dodání produktů na objednávku (článek)

Hodnocení produktů

Podělte se s ostatními zákazníky o vaší zkušenosti se zakoupeným produktem. Registrovaní zákazníci mají možnost hodnotit produkty. Za účelem zvýšení hodnověrnosti recenzí obsahuje každá skutečná zkušenost s produktem štítek „Ověřený nákup“. Tento štítek osvědčuje, že zákazník hodnotí právě ten produkt, který si zakoupil.

Z důvodu kontroly relevance a etiky je každá z publikovaných recenzí nebo její pozdější změna schvalovaná administrátorem webu nejpozději do 12 hodin. Zákazník může kdykoli svou recenzi upravovat nebo odstranit v uživatelském prostředí svého účtu, konkrétně v sekci „Moje recenze“.

Vrácení zboží

Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Spolu s vráceným zbožím je nutné nám doručit vyplněný a podepsaný formulář pro odstoupení od smlouvy. Registrovaní zákazníci namísto vyplnění formuláře mohou využít funkcionalitu „vrácení zboží“ po přihlášení se do svého konta.

Není však možné vrátit zboží, které (1) bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, (2) podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, a (3) zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Více o vrácení zboží se dozvíte v našich obchodních podmínkách.

Reklamace zboží

Pokud doručené zboží vykazuje vady, máte možnost jej reklamovat, a to vyplněním reklamačního formuláře a doručením reklamovaného zboží. Více o reklamaci zboží se dozvíte v našem reklamačním řádu.

Komunikace

Máte dotazy k objednávkám nebo jakékoli jiné požadavky? Neváhejte nás kdykoli oslovit odesláním e-mailu na info@primefit.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Přejeme vám hezký den a těšíme se na váš nákup. Váš internetový obchod PrimeFit.cz.